Miről szól egy napunk?
Milyen zenéket hallgatunk?
- Vasárnap eggel 10 óra után lassan érkeznek a vendégek, elhelyezkednek, kikérik az első kör italukat, miközben élvezik a finom warm up zenéket.
- 11 órától 13 óráig a házigazda, Goldhand zenél, aki egy nagyon egyedi, tengerparti DayTime szettel kalauzol el mindenkit a következő fellépőig. Mindeközben délben elindul a tetőn a Brunch, azaz az “All u can eat” a hatalmas svédasztalunkról.
- 13 órától késő délutánig ismertebb, dallamosabb Deep House zenék szólalnak meg, miközben a vengégek medencéznek, beszélgetnek, táncikálnak.
- 17 órakor véget ér a Brunch a teraszon, elkezd hangosodni a zene.
- Késő délután egyre erősödik a zene tech house, house műfajba, majd a naplemente környékén már közeledünk a dallamosabb techno, vagy High-Tech Minimal stílus felé. Ez persze hangulat és közönség függő.
A DayTime PARTY zenei arculatát az állandó lemezlovasok, tiszteletbeli házigazdák alakították ki: Sterbinszky, Dan von Schulz, Mr. Shaba, Johnny de Good, Bahlzack, Flash, Dj Plstic, Steve Judge, Tomy Montana és persze Goldhand.
Mindemellett a hazai lemezlovasok nagyja megfordul nálunk, akik szeretik a minőségi zenéket, amiket a hagyományos klubokban nincs lehetőségük lejátszani.
“Egy szórakozóhely létrehozásához ugyanúgy szaktudás és folyamatos fejlődés, tanulás szükséges, mint az orvosláshoz, vagy jogi pályához. Nem elég pusztán egy vízió, egy “dj haver” és egy koktélos, aki megmondja mi kell az embereknek. 10 szakmabeli haverből mind a 10 mást fog mondani és esküdni fog az igazára.”
Az alapító és a misszió
Miért is érdemes megemlíteni a DayTime PARTY alapítóját?
Goldhand nevét elsődlegesen az egykori Hajógyári-szigeten működő zenei megakomplexumokban (a White Angel, Studio, Bed Beach, Dokk Club … stb. ) betöltött szerepe tette ismerté. Ezeknek a helyeknek nem csupán házigazdája és akkoriban már legnépszerűbb előadója, dj-je volt, hanem a háttér munkálatokban is szorosan közreműködött. Ebből az időszakból számtalan, milliós nézettségű zenei sláger és videóklip maradt utána. A Dj szettbe rejtett performance, a fehér gitár mind a névjegyeivé váltak.
Sokáig nem volt publikus információ , hogy addigra már több saját népszerű klubja volt, amiknek példaértékű kommunikációs és marketing stratégiáját érdemes megemlíteni. Többek között az egykori B7 Klub, mely a Nagymező utcában a csúcskora után tönkrement, 2007-ben Goldhand vette át és javított a piaci helyzetén.
“Mikor odakerültem, szombaton este 7 fizető vendég volt, de a piackutatások ereményének, elemzésének és a kreatív csapat munkának köszönhetően 6 hónappal később már 1000 fő fölött volt a létszám, mindez úgy, hogy 21 év volt a stratégiailag meghatározott korhatár”
Ekkorra már hazánk igen népszerű klubjainak végzett piackutatást és elemzést, amivel a létszám növekedésen és gazdaságosabb működésen túl a szórakozóhely elévülésének idejét évekkel sikerült kitolni.
A Hajógyári-sziget után Dubaiba költözött, ahol egy klub hálózat entertainer managereként állt munkába, mindeközben globális szinten is jegyzett klubokban zenélt, illetve foglalta el helyét a managementben.
Itt további tapasztalatokat gyűjtött a világ legjobb vezetőitől, rendezvényszervezőitől, akikkel négy éven át együtt dolgozhatott.
Ezen plusz tapasztalatait hazahozta 2017-ben és a Music Channel TV-vel karöltve körbejárta két éven keresztül az ország szinte összes klubját, zenei- és stratégiai tanácsokat adva. Elsőként elérte, hogy Magyarország vezető klubjainak tulajdonosai, vezetői leüljenek a “Nagy kerek asztalhoz”.
2018-ban felkérték a White Angel brand újraélesztésére, amit sikeresen átpozícionált mind kommunikációját, mint a zenei oldalát tekintve. Ezzel a rendezvénysorozattal a budapesti Symbolban átlagon felüli sikereket értek el, bizonyítva azt, hogy a nemzetközi szintű, valóban igényes szórakoztatásra hazánkban is nagy igény van.
“Mikor hivatalosan bejelentettem a stratégiámat – többek között, hogy 21 év lesz a korhatár – a kollégák jelezték, hogy el fogok vérezni, nem fog sikerülni megfelelő létszámmal megtöltetem a rendezvényt. Tévedtek, sikerült.”
2018-ban már zeneileg is harcot vívott a hazai klubokkal, szervezőkkel. A szórakozóhelyek vezetőinek -elmondásuk szerint- a jelenlegi problémája, hogy túl fiatalok járnak az éjszakába, akik nem tudnak megfelelő árbevételt biztosítani, illetve még nem alakultak ki náluk kulturált szórakozási szokások. Goldhand tapasztalata szerint:
“Amilyen a zene, olyan a közönség. Lehet a világ legtrendibb klubja is a Tiéd, ha rock zenét játszol, rockerek fogják látogatni. Ha ‘levegőboxolós gyerek’ zenét játszol, akkor tini gyerekeket fogsz szórakoztatni.”
Bemutatott a 2 éves turné alatt egy olyan, komolyabb zenei világot, amivel az ezt a stratégiát követő klub át tudta pozicionálni magát, újabb, érettebb, fizetőképesebb közönséggel sikerült megtölteni táncterét és többszörözni az árbevételét.
Goldhand 2018-tól szervez itthon nappali bulikat, aminek 2019-től a The Private Rooftop biztosítja a helyszínt. A mostanra már egyre népszerűbb DayTime PARTY bandet elindította, aminek már a 2021. május előtti időszakban több, mint 1000 regisztrált tagja van. A DayTime PARTY felépítésénél észrevehető a fokozatosság, amivel a piacot folyamatosan formálja és szoktatja hozzá a külföldön már természetes, de hazánkban még idegennek számító igényes szórakozásra. Egy olyan helyet hozott létre, ahol még a pszichoakusztikai részletekre is ügyeltek. A DayTime PARTYn a zene nem hangos, sosem fog sípolni a füled, tudsz beszélgetni és minden zene különlegesnek tűnik, mindezt úgy, hogy az az érzeted van, mintha egy hatalmas klubban, hangos zene mellett lennél.
A zenei repertoárban Goldhand a világ legszebb tengerparti szórakozóhelyeit vette alapul, hogy ott mire van a legnagyobb igény. Ezt megreformálta és egy igen egyedi stílust adott a bulinak, egy olyan zenei világot, amit csak itt lehet hallani.
“Sokat konfrontálódtam lemezovasokkal, akik már délután 2-kor úgy érezték magukat, mintha egy fesztivál csúcsidejében lennének. A zenei felépítésben fontos elemet játszik a stratégia, a jó időzítés és a türelem, de legfőképpen a megfelelő érzelmek kiváltása a közönségből.”
Goldhand csapatépítő szerepéről is elhíresült már, ami az egyik fontos pontja a nappali buliknak. Szinte minden vendéget személyesen fogad, kalauzol el és mutatja be a társaságnak. A nap végére szinte mindenki egy baráti körként, családként bulizik, ami itthon eddig még sehol sem volt tapasztalható.
2020-ban saját díjat alapított “Dicsőségek Csarnoka” névvel, amivel azokat a szakmabelieket ajándékozták meg, akik bár nincsenek a rivaldafényben, de mégis hatalmas dolgokat tettek a hazai szórakoztatóipar minőségi fejlődéséért. A különleges díj mögé álltak hazánk legnagyobb lemezkiadói, klubjai, rendezvényszervezői és a DJ Szövetség is.
A 2021-es nyárra a kiemelkedő projekt mögé állt és támogatja a minőségi szórakoztatás misszióját az Emirates légitársaság, a Rise FM és a Music Channel zenei televízió.
Goldhand két új műsorral is jelentkezik idén nyáron a TV képernyőkön műsorvezetőként és producerként is, amelyek a DayTime Party Mix és a DayTime Party Top 10 nevet kapják.
2021-ben minden, a 21. életévét betöltött vendéget várunk szeretettel, aki csatlakozni szeretne egy jó társasághoz és igénye van a minőségi, jókedvű szórakoztatásra.